„Polska pełna innowacji”. Rusza kampania wizerunkowa Łukasiewicza

lis 16, 2021 | Aktualności | 0 komentarzy

Początek kampanii „Polska pełna innowacji” został zaplanowany na 15 listopada 2021 roku. Cała jej realizacja potrwa trzy tygodnie – do 3 grudnia 2021 roku.

Łukasiewicz razem z agencjami zrealizuje ją w całości w internecie. Głównym celem działań ma być zwiększenie rozpoznawalności marki Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom wypracowanie wspólnie z naukowcami innowacji wspierających biznes.

W kreacji autorzy pomysłu przedstawiają Łukasiewicza za pomocą zbioru cząsteczek (symbolizujących pomysły, idee, odkrycia), który z chaotycznego ruchu przechodzi do formowania w obrazy symbolizujące innowacje, a jednocześnie odpowiadające 4 kierunkom badawczym Łukasiewicza. Łącząc świat nauki i biznesu (kolory biały i zielony) sieć przekształca się w rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta. Dzięki Łukasiewiczowi każdy projekt B+R może stać się częścią wielkich zmian.

Kampania wizerunkowa skierowana jest do właścicieli firm i osób decyzyjnych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższej i średniej kadry zarządzającej, managerów. W grupie docelowej znalazły się również osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych czy pracownicy obszarów badawczych – zwłaszcza w firmach, gdzie już trwają rozważania nad wdrożeniem innowacji.

Spot: Sieć Badawcza Łukasiewicz. Polska pełna innowacji – YouTube

Działania w ramach kampanii będą prowadzone za pośrednictwem kanałów, takich jak: Facebook i Instagram Ads, YouTube Ads, Google Ads czy Programmatic. W ich zakres wejdą także działania na dużych portalach informacyjnych oraz Influencer Marketing i mailing.

Sieć Badawcza Łukasiewicz oferuje biznesowi unikalny system „rzucania wyzwań”, dzięki któremu grupa 4 500 naukowców przyjmuje wyzwanie biznesowe i w nie więcej niż 15 dni roboczych proponuje opracowanie skutecznego rozwiązania. Co ważne – przedsiębiorcy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przygotowaniem pomysłu na prace badawcze, a jeśli odpowiedzią na problem przedsiębiorcy jest gotowe rozwiązanie, badanie lub certyfikacja całość trwa jeszcze szybciej. Łukasiewicz ma do dyspozycji ponad 400 laboratoriów, tysiące urządzeń aparatury badawczej, w tym unikalne na skalę kraju, Europy i świata. Działa w takich obszarach badawczych jak: Zdrowie, Inteligentna i czysta mobilność, Transformacja cyfrowa oraz Zrównoważona gospodarka i energia.